ירושלים ירושלים והסביבה מלונות

וולדורף אסטוריה ירושלים

כתובת: גרשון אגרון 26-28, ירושלים, אזור: ירושלים והסביבה, כשרות: כן, בריכת שחיה: לא

אזור ירושלים והסביבה
עיר ירושלים
דירוג בתי מלון* 5+ כוכבים
כתובת גרשון אגרון 26-28, ירושלים
טלפון +972-25423333
דוא"ל [email protected]
קישור לאתר
בריכת שחיה לא
WiFi חינם
חניה בתשלום
כשרות כן
נגישות לאנשים עם מוגבלות כן
מספר חדרים 225
מפעיל וולדורף אסטוריה ירושלים

תיאור:

המלון ממוקם במרכז ירושלים ובמרחק הליכה משער יפו ומהעיר העתיקה במבנה בעל משמעות היסטורית מרתקת שהוכרז כמבנה לשימור, מלון פאלאס אשר נבנה בשנת 1929.

וולדורף אסטוריה ירושלים הוא המלון המשלב אדריכלות גראקו-רומית, גותית ועות'מאנית, ובמרכזו רחבת האטריום המוארת באור טבעי, מוקפת בקשתות בסגנונות אדריכליים שונים, כאווירת רחוב ירושלמית.

במלון מוצגות יצירות אומנות רבות ומעניינות, לרוב אומנות יהודית המציגה את נופי העיר. מיצג מרתק נוסף הינו השעון האייקוני של הוולדורף אסטוריה, המציג את השעה בארבעה שפות, כתערובת של תרבויות מקומיות. אנו שמחים להעניק לאורחינו חווית אירוח בלתי נשכחת ומפוארת ב-197 חדרי אירוח ו-28 סוויטות מעוצבות באלגנטיות, ושירות שאין דומה לו בארץ – שירות וולדורף ששמו הולך לפניו בכל העולם.

החדרים הם הגדולים ביותר בעיר, וכוללים חלונות רצפה עד תקרה, נברשות קריסטל, מכונת נספרסו, מיטת וולדורף אסטוריה, חדר אמבטיה מרווח ומפואר עם טלוויזיה מובנת במראה, רצפות שיש מחוממות, ותשומת לב לפרטים שעולה על כל דימיון. 

המלון מציע לאורחיו ולמבקרים מבחוץ מסעדות שונות: מסעדה חלבית עם תפריט איטלקי-ים תיכוני, מסעדת שף בשרית המציעה ארוחת ערב בלתי נשכחת ומסעדת טאפאס וקוקטיילים הממוקמת בטרסה של המלון בקומה הרביעית, המאפשרת לשאוב את האווירה הקסומה של ירושלים. (פתוחה בימי הקיץ)

מלבד זאת, מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציע סביבה אלגנטית למגוון כנסים פגישות ואירועים. בין אם מדובר בפגישה עסקית, אירוע חברתי או נשפים מפואר, צוות המומחים שלנו ישמח להפוך את האירוע לבלתי נשכח באחד משמונת חדרי הישיבות או באולם הנשפים.

מפה:

*בתי המלון מפורסמים באתר ללא בדיקה של רשיון העסק על ידי משרד התיירות.

Related posts

רמדה נתניה

system

מלון בוטיק אגריפס

system

לאונרדו פלאזה אילת

system

Leave a Comment