ירושלים והסביבה סיורים מודרכים

סיור שלוש דתות באבו גוש

אזור: ירושלים והסביבה, בתיאום מראש: כן

אזור ירושלים והסביבה
עיר ירושלים והסביבה
נקודת מוצא תחנת דלק אלביס
נקודת סיום תחנת דלק אלביס
שעות יציאת הסיור בתיאום מראש
דמי כניסה בתשלום
בתיאום מראש כן
מפעיל צבי שבח
נגישות לאנשים עם מוגבלות כן
טלפון +972-54-4634840
קישור לאתר
דוא"ל [email protected]
שפה עברית

מידע נוסף:

ביקור בכנסיית מרים של לוחות הברית – מדוע הוקמה הכנסייה במקום? מה היה שם קודם? מה הקשר של מריה וללוחות הברית? מה הקשר של לוחות הברית למקום? מאיפה המסדר של הנזירות והנזירות עצמן?

 ביקור במסגד קדירוב- המסגד הגדול ביותר בישראל. עלה 10 מיליון דולר לבנות אותו, נשאל מאיפה הכסף? ולמה זה הכפר היחיד שלא ברח או גורש? מי הם אנשי הכפר? ומאיפה הם במקור? מדוע יש למסגד ארבע מגדלים? ראהד האימם יסביר הכול

ביקור במנזר של מרי הקדושה של התחיה – מנזר בנדיקטי – מי הם הבנדיקטים? מדוע דווקא כאן המנזר? מי הקים אותו במקור? אולי גם הנזיר אולבייה יסביר למה הוא אוהב את ישראל ומאמץ את חיילי צהל. מי צייר את ציורי הקיר במרתף, ומי ולמה מחקו את הפנים של האנשים?

ביקור בבית הכנסת העתיק של מוצא – ישוב עתיק מאד. מדוע הקים פה ילין את ביתו? איך הסתדר עם השודדים של אבו גוש? מי נמלט מהחלון בפרעות של 1929 והוריו נהרגו אך למרות זאת הצליח לגדול ולהיות מפקד בכיר? למה קראו הרומאים לישוב קולוניה?

גן התנ"ך שביד השמונה – נלמד על כלי העבודה בזמן התנ"ך. מדוע באים פינים לישראל ומקימים ישוב? ומי הם השמונה שעל שמם המקום? מהם יהודים ישועיים? נשמע על כל זה בביקור במקום.

נק׳ התחלה:

נקודת סיום:

Related posts

בעקבות דמויות מקראיות בשפלת יהודה

system

סיור בנתיבי הגוש

system

סטודיו פתוח בקריית המלאכה

system

Leave a Comment